خرید جهیزیه ارزان از بانه ؟ راهنمای جامع و کامل

خرید جهیزیه ارزان از بانه

خرید جهیزیه ارزان از بانه ؟ راهنمای جامع و کامل

خرید جهیزیه ارزان از بانه | خرید جهیزیه عروس از بانه | قیمت جهیزیه در بانه

خرید جهیزیه ارزان از بانه فواید بسیاری را به همراه دارد که در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم. تا به حال به این شهر مرزی سفر کرده اید؟ آیا اطلاع دارید که محصولات در این شهر کمی ارزان تر نسبت به دیگر شهر ها می باشد؟ با وجود اینترنتی شدن کسب و کار ها فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین نیز سعی کرده تا بهترین محصولات را به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

تمامی زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترک خود دغدغه تهیه لوازم منزل را دارند، بسیاری از آنها با اطلاعات جامعی به این حوزه وارد می‌شوند، ازاین‌رو کالاهایی را تهیه می‌کنند که تا سال‌ها به‌خوبی توان برآورده نمودن نیازهای آنها را داشته و احتیاجی به تغییر و تعویض پیدا نمی‌کنند. اگرچه این وسایل در ابتدای راه بانام جهیزیه شناخته می‌شوند و مرسوم است که عروس خانم‌ها آن را تهیه کنند، اما مسلماً زمانی که با اندیشه و رأی زوجین این وسایل گزینش شوند، رضایت بیشتر هر دو طرف را به همراه دارد. امروزه خرید جهیزیه عروس از بانه به خاطر وجود فروشگاه‌های فراوان و قیمت‌های به‌صرفه آن موردتوجه بسیاری از زوج‌های جوان است.

باید اعتراف نمود خرید جهیزیه عروس از بانه برای ایرانیان با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است که بزرگ‌ترین معضل آن مسافت طولانی، گمرک، امکان صدمه دیدن کالا حین حمل‌ونقل و … را می‌توان اشاره نمود.

راه‌های مختلف خرید جهیزیه عروس از بانه

اوضاع نابسامان اقتصادی که اکنون بیشتر خانواده‌ها را تحت تأثیر ناخوشایندی قرار داده و شرایط نامطلوبی را به آنها تحمیل نموده، تهیه جهیزیه‌ای که دارای کیفیتی عالی و درعین‌حال کارآمد و به‌صرفه باشد را موردتوجه اکثر زوج‌ها قرار داده است. ازاین‌رو بسیاری از آنها به خرید از بانه به امید یافتن کالاهایی مرغوب‌تر روی می‌آورند تا طیف وسیع‌تری از انتخاب‌ها را پیشروی خود داشته و اولویت‌هایشان را باصرفه اقتصادی بیشتری تهیه نمایند.

همان‌طور که گفتیم شاید خرید جهیزیه عروس از بانه آن‌هم به‌صورت حضوری برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی محال باشد، مخصوصاً زمانی که به سراغ کالاهای بزرگی چون یخچال، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون و … رفته و قرار است، مشکلات باربری آن را تحمل نمایند. در این میان سایت‌های معتبری هستند که با تضمین کیفیت، کالای مدنظر شمارا توسط باربری‌های معتبر خود از بانه به شهر سکونتتان انتقال داده و در صورت عدم وجود نقص و صدمه هزینه‌ای بابت آن دریافت می‌نمایند و مسئولیت هرگونه خرابی و مشکلات ایست‌های بازرسی را نیز بر عهده می‌گیرند.

جهیزیه و موارد متعدد مورد لزوم برای آن

جهیزیه دارای موارد متعددی است، ولی این فهرست پروپیمان را می‌توان به دسته‌بندی‌های کلی‌تر چون لوازم آشپزخانه، کالاهای برقی، پذیرایی و اتاق‌خواب تقسیم نمود. نمی‌توان انکار کرد، در این میان بیشتر از همه وسایلی چون گاز، یخچال، تلویزیون و … خودنمایی کرده و دارای اهمیتی فراوان‌تر هستند که بهتر است آن‌ها را جزء ضروریات قرار داده و ابتدا به خرید آنها روی‌آوریم و سپس به سراغ گزینه‌های دیگر برویم.

به‌هرحال باید دانست که اگر به سراغ سایت‌هایی بروید که به شما امکان خرید جهیزیه عروس از بانه آن‌هم به‌صورت غیرحضوری را بدهند، می‌توانید تعداد بیشتری کالا را باقیمت پایین‌تری خریداری نمایید و نیازهای گسترده‌تری از خود را بدین ترتیب برآورده سازید. همراهی با این سایت‌ها مزایای زیادی دیگری را نیز برای شما به همراه دارد که از آن می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • پرداخت هزینه درب منزل
  • امکان مرجوع نمودن کالا در صورت وجود نقص
  • دریافت تضمین اصالت کالا
  • ارائه ضمانت‌نامه معتبر
  • قیمت به‌صرفه‌تر
  • دسترسی به طیف وسیع‌تری از مدل‌ها و طرح‌های محصولات
  • دارای درگاه پرداخت بانکی
  • بهره بردن از مشاوره‌های تخصصی تیم‌های پشتیبانی سایت‌ها

توجه : جهت مشاوره و خرید جهیزیه از بانه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مشاور و کارشناس جهیزیه کلیک کنید

هم اکنون شما به دو طریق می توانید از شهر بانه خرید کنید. یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری. تصور می کنیم شما قصد خرید جهیزیه دارید و برای این کار به شهر بانه سفر کرده اید و تعدادی کالای مختلف مانند ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و تلویزیون که ابعاد نسبتا بزرگی دارند را خریداری کرده اید. طبیعتا می بایست در این حال، به فکر چگونگی حمل و نقل این کالاها به هر شهری که در آن زندگی می کنید، باشید. یکی از راه های موجود این است که از باربری های موجود در این شهر کمک بگیرید و یک وانت اجاره کنید تا کالاها را برای شما حمل کند. اما دقت کنید در این حالت برای آن که بتوانید کالاهای خریداری شده را از ایست های بازرسی بانه رد کنید حتما به وجود عروس و داماد و مدارک شناسایی مثل شناسنامه و کارت ملی و همچنین سند ازدواج برای اثبات آن، نیاز خواهید داشت. استفاده از این روش ریسک هایی نیز به همراه خود دارد، مانند این که اگر وانت مورد نظر در مسیر راه تصادف کند، مسئولیت آسیب دیدن کالاها تماما بر عهده خود شماست و ممکن است ضرر سنگینی متحمل شوید.

خرید جهیزیه ارزان از بانه | خرید جهیزیه عروس از بانه | قیمت جهیزیه در بانه

خرید جهیزیه ارزان از بانه | خرید جهیزیه عروس از بانه | قیمت جهیزیه در بانه
روش مطمئن تری که برای حمل کالا به شهرستان محل زندگی خود، مقابل شماست، خرید از فروشگاه های معتبر بانه است. تعدادی از این فروشگاه ها پیک های معتمد خود را دارند و کالاها را با تضمین سلامت به محل زندگی شما ارسال می کنند. در صورت استفاده از این روش، شما می توانید پس از این که کالاها را کاملا سالم درب منزل خود تحویل گرفتید با فروشگاه بانه تسویه حساب کنید. همچنین این توانایی را دارید که در صورت دیده شدن هرگونه آسیب حتی یک خش کوچک در کالاها، کالای مورد نظر را از پیک تحویل نگیرید و آن را به بانه پس بفرستید. اگر از فروشگاه معتبری خرید کرده باشید، آن ها مسئولیت کوچک ترین و ساده ترین نقص ها را نیز بر عهده خواهند گرفت. البته استفاده از این روش احتمالا موجب می شود هزینه ارسال کالاها کمی بیشتر از حالت عادی باشد، زیرا چنین فروشگاه هایی به طور معمول هر کالا را با یک ماشین جداگانه ارسال می کنند تا در ایست های بازرسی خارج شهر، مشکلی برای ماشین حمل کننده کالا ایجاد نشود. خارج کردن کالا با ماشین از شهر بانه محدودیتی دارد و ایست بازرسی بیرون شهر به کنترل این مسئله می پردازد اما معمولا برای ماشین هایی که یک یا دو کالا را حمل می کنند از جانب مأموران امنیتی مشکلی ایجاد نمی شود.

توجه : جهت مشاوره و خرید جهیزیه از بانه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مشاور و کارشناس جهیزیه کلیک کنید

در تصویر زیر، نحوه محاسبه هزینه حمل کالا به تهران و شهرهای شمال غربی کشور را مشاهده می کنید.
خرید جهیزیه ارزان از بانه | خرید جهیزیه عروس از بانه | قیمت جهیزیه در بانه
بهتر است خرید را از این‌ها شروع کنید:«یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، تلویزیون ، اجاق‌گاز، فرش، سرویس خواب و اگر اندازه خانه‌تان را می‌دانید مبلمان.»

توجه : جهت مشاوره و خرید جهیزیه از بانه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مشاور و کارشناس جهیزیه کلیک کنید

تا حد ممکن سعی کنید این‌ها را با کیفیت خوب بخرید؛ چون احتمالا می‌توانید سرفرصت وسایل دیگر خانه‌تان را عوض کنید، اما نمی‌توانید هر سال یک یخچال یا ماشین لباسشویی جدید بخرید. این را در نظر بگیرید که صرفه جویی در پرداخت چه مبلغی را فدای کیفیت خوب می‌کنید. اگر مثلاً این اختلاف هزینه در مورد یخچال یک میلیون تومان است و شما توان پرداخت آن را با کم کردن بودجه دیگر لوازمتان دارید، بدون شک هزینه کنید.

نکات مهم در خرید جهیزیه ارزان از بانه

در لیست خریدتان همه چیز را از سیر تا پیاز درنظر بگیرید؛ اما! سعی کنید با غلبه بر هوس‌های خریدتان، از خریدن وسایل خرده‌ریز غیر واجب خودداری کنید. چون تا آنجایی که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید، لوازم واجب در صف خرید خواهید داشت. از طرفی بعد از عروسی، احتمالاً با انبوهی از وسایل روبه‌رو می‌شوید که از طرف دخترخاله و پسرعمو و همسایه قدیمتان پیشکش شده است. پس برای خریدن ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن ، شش دست پارچ و لیوان و مثل این‌ها عجله نکنید!

توجه : جهت مشاوره و خرید جهیزیه از بانه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مشاور و کارشناس جهیزیه کلیک کنید

خرید جهیزیه ارزان از بانه | خرید جهیزیه عروس از بانه | قیمت جهیزیه در بانه
در خرید وسایل حتماً خدمات پس از فروش شرکت یا فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید را در نظر بگیرید. به خصوص درمورد یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، تلویزیون، اجاق گاز، مبلمان و سرویس خواب که پول قابل توجهی باید بابتشان بپردازید.
اگر شرایطی خرید می‌کنید، با دقت و سرحوصله با فروشنده درمورد نحوه پرداخت، رقم نهایی فاکتور، ضمانت پس از فروش و خدمات شرکت صحبت کنید.

خرید جهیزیه از بانه به صورت غیر حضوری

تا همین چند سال قبل، برای خرید کالا با قیمت مناسب تر حتما باید مشکلات و هزینه سفر را متحمل می شدید و به بانه سفر می کردید، اما امروزه شما حتی بدون حضور در بانه نیز می توانید کالاهایی که برای جهیزیه خود به آن ها نیاز دارید را به آسانی خریداری کنید. تنها کافی است به وبسایت یکی از فروشگاه های معتبر بانه سر بزنید و مدل کالاهای دلخواه خود را انتخاب و آن ها را یادداشت کنید. سپس با شماره های بخش فروش فروشگاه تماس بگیرید تا از قیمت های روز کالا ها اطلاع پیدا کنید. پس از نهایی کردن خرید، بخش اندکی از هزینه را بابت بیعانه به فروشگاه پرداخت خواهید کرد و مابقی آن را زمانی با فروشگاه تسویه حساب خواهید کرد که کالاها را صحیح و سالم درب منزل خود دریافت کنید و آن ها را تست کرده و از سالم بودن شان مطمئن شوید.

جهیزیه از بانه بخرم؟

با وجود مشکلاتی از قبیل قیمت محصولات که روز به روز بیشتر می شود هزینه ای که باید برای خرید یک جهیزیه کامل بپردازیم واقعاً زیاد است. بنابر این باید محصولاتی که نیاز داریم و قصد تهیه آن ها را داریم از فروشگاهی خرید کنیم که قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فروشگاه ها دارد و محصولات با کیفیت و اورجینال را به مشتری تحویل دهد.

ارزان ترین مکان برای خرید جهیزیه شهر بانه است. اما برای بسیاری از افراد امکان سفر به این شهر فراهم نیست. در ضمن سفر به این شهر نیز که شهر مرزی است و شلوغ است ممکن است خسته کننده باشد. امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کار ها دیگر نیاز به خرید حضوری نیست زیرا هم زمان بیشتری را می توانید به کارهایتان بپردازید و در کنار خانواده باشید و در عین حال راحت و آسوده از طریق فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین خریدتان را انجام دهید و محصولاتی که نیاز دارید را درب منزل تحویل بگیرید و از اصالت و قیمت آن اطمینان داشته باشید. فروشگاه بانه به دلیل اطمینان کامل به محصولات و راحتی شما عزیزان امکان پرداخت درب منزل را فراهم کرده تا به راحتی سفارشتان را از طریق شماره تماس پشتیانی که در سایت قرار دادیم از طریق تماس و یا واتس آپ بدهید و درب منزل هزینه آن را پرداخت نمائید.

برخی نکات در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از این نکات هنگام خرید جهیزیه از بانه ویژگی های محصول و برند آن است. حتماً ویژگی های محصولات را در صفحه آن محصول بخوانید و یا از کارشناسان بانه در رابطه با آن محصولات بپرسید تا مطابق نیازتان شما را در این راستا راهنمایی کنند. حتماً در نظر داشته باشید که محصولی که قصد خرید آن را دارید پاسخگوی نیاز شما در آینده هم است یا خیر! برای مثال ممکن است یک مدل از ماشین لباسشویی یا یخچال و فریزر را سفارش دهید که ظرفیت کمی دارد و در آینده نیاز باشد تا مدل دیگری را خریداری کنید. پس چه بهتر که همان ابتدا کمی ظرفیت بیشتری را در نظر داشته باشیم تا در ادامه نیز خیالمان از این بابت نیز راحت باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشیم اصالت محصول است. بسیاری از فروشگاه ها جنس تقلبی را با کیفیت بسیار پایین اما با قیمت کمتر از جنس اصلی می فروشند و مشتری از کیفیت آن هیچ اطلاعی ندارد و خیلی زود محصولی که خریداری کردند خراب می شود و کارایی نوع اصلی و اورجینال را قطعاً ندارد. البته اگر از فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین خرید کنید نیازی نیست نگران باشید زیرا تضمین اورجینال بودن محصول را به شما می دهیم. همچنین بهتر است حتماً قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در رابطه با محصولات به صورت کاملاً رایگان مشاوره بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و خرید بهتری داشته باشید.

توجه : جهت مشاوره و خرید جهیزیه از بانه تماس حاصل فرمایید.

تماس با مشاور و کارشناس جهیزیه کلیک کنید

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاه (105)

  • مهناز پاسخ

    من جهیزیه م را از بانه آنلاین خریدم قیمتهاش واقعافرق داره جنساشم عالیه ممنون

    آوریل 9, 2019 در 6:36 ب.ظ
  • صلاح پاسخ

    لوازم خانگی جهیزیتون گارانتی هم داره تحویل درب منزله؟

    آوریل 16, 2019 در 7:33 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام
      یله گارانتی دارند و تحویل درب منزل می باشد فقط هزینه حمل اخذ میشه مابقی پول درب منزل گرفته میشه

      آوریل 16, 2019 در 4:30 ب.ظ
  • جمال پاسخ

    سلام لوازم خانگی استوک دارید واسه جهیزیه ؟

    آوریل 18, 2019 در 11:02 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام بله لوازم خانگی استوک هم داریم

      آوریل 18, 2019 در 7:55 ب.ظ
  • سوزان پاسخ

    جهیزیه م را از بانه آنلاین خریدم خیلی خوب بود لوازم خانگیش ممنون

    آوریل 25, 2019 در 6:36 ب.ظ
  • لقمان امینی پاسخ

    سلام لوازم خانگی برای جهیزیه چ مارکهای دارید؟

    می 4, 2019 در 3:16 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز انواع مارکهای معتبر دنیا چون ال جی ، سامسونگ ، سونی ، بوش ، ناسا ، دلمونتی ، شارپ ، فاکر ، ویرپول ، پاناسونیک و ….

      می 4, 2019 در 10:31 ب.ظ
  • زکریا پاسخ

    سلام خرید جهیزیه به صورت حضوری هم دارید؟

    می 12, 2019 در 8:04 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز بله به صورتی حضوری هم داریم

      می 12, 2019 در 5:30 ب.ظ
  • مسعود پاسخ

    سلام میخاستم بدونم جهیزیه معمولی قیمتش چند در میاد? جهیزیه ارزان میخام

    ژوئن 16, 2019 در 9:20 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاوره برای خرید جهیزیه تماس حاصل فرمایید

      ژوئن 16, 2019 در 10:01 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    جولای 25, 2019 در 10:08 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    جولای 28, 2019 در 10:41 ب.ظ
  • roya jahani پاسخ

    سلام برای جهیزیه تخفیف هم میدید؟ ی جهیزیه خوب با قیمت مناسب میخاستم البته همه اجناس باید گارانتی داشته باشن

    جولای 29, 2019 در 6:58 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام … بله تخفیف هم میدیم … تمام اجناس فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند

      جولای 30, 2019 در 12:01 ق.ظ
  • امید شخصی پاسخ

    جهیزیه ارزان برای نوع نوعروس میخاستم قیمت یک جهیزیه ارزان حدود چقدر در میاد و اینکه تحویل درب منزل است؟ ارسال به کرج هم دارید؟

    آگوست 7, 2019 در 11:28 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز جهت مشاوره رایگان برای جهیزیه تماس بگیرید .. بله تحویل درب منزل هستش و ارسال جهیزیه به کرج هم داریم.

      آگوست 8, 2019 در 8:16 ب.ظ
  • سونیا پاسخ

    مرسی بابت جهیزیه خیلی خوب بود دخترم خیلی راضی بود امیدوارم همیشه موفق باشید جنساتون برعکس خیلی فروشگاه ها اصل و با کیفیته

    آگوست 9, 2019 در 8:25 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    آگوست 9, 2019 در 9:05 ب.ظ
  • نسا سلطانی پاسخ

    برای یک جهیزیه خوب و ارزان چ اقلامی مناسب هستش میشه ی لیست از اقلام را برام بنویسید البته همراه با قیمت

    آگوست 12, 2019 در 7:16 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز .. برای جهیزیه کامل اقلامی مثل یخچال ، جارو برقی ، لباسشویی ، ظرفشویی ، مایکروفر ، سرخ کن ، اتو ، آب میوه گیری ، پلوپز ، گوشت کوب ، همزن کاسه دار ، چای ساز و .. البته بستگی به قدرت خرید و تعداد اقلام بستگی دارد.

      آگوست 13, 2019 در 1:57 ب.ظ
  • فرهاد محمدی پاسخ

    سلام برای خرید جهیزیه میشه حضوری بیام بانه و حضوری جهیزیه در بخرم ادرس دقیق شما همون ادرس روی سایت هستش؟من از تبریز میخام بیام

    آگوست 14, 2019 در 7:30 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز .. بله برای خرید می توانید حضوری هم خرید کنید حتما بیاید در خدمتیم … آدرس ما همون آدرس روی سایت هستش

      آگوست 15, 2019 در 10:37 ق.ظ
  • سحر پاسخ

    یک جهیزیه خوب و ارزان در سال 98 چن در میاد البته وسایلی مثل تلویزیون ، لباسشویی ، ظرفشویی و یخچال توش باشه

    آگوست 17, 2019 در 12:20 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز .. جهت مشاوره رایگان برای خرید جهیزیه تماس بگیرید.

      آگوست 17, 2019 در 10:27 ق.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    آگوست 17, 2019 در 7:53 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 4 Stars

    آگوست 20, 2019 در 2:13 ق.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    سپتامبر 4, 2019 در 12:43 ق.ظ
  • شیرین پاسخ

    سلام ارسال جهیزیه به شیراز هم دارید ؟ آیا کالاهاتون گارانتی هم درد ؟

    سپتامبر 5, 2019 در 4:46 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام .. بله دوست عزیز ارسال جهیزیه به شیراز هم داریم … خرید جهیزیه همراه با گارانتی اصل و معتبر

      سپتامبر 5, 2019 در 3:01 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 4 Stars

    سپتامبر 6, 2019 در 6:05 ب.ظ
  • طوبی پاسخ

    سلام ببخشید ادرستون رو میشه بگید من پیداش نکردم از سایت

    سپتامبر 11, 2019 در 12:45 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام … آدرس فروشگاه : بانه مجتمع تجاری خیام طبقه همکف . تلفن تماس : 09199978255

      سپتامبر 11, 2019 در 2:55 ب.ظ
  • درسا پاسخ

    جهیزیه ارزان و با کیفیت میخام میشه ی لیست خوب و ارزان برای جهیزیه بزارید

    سپتامبر 13, 2019 در 2:39 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام .. برای دریافت لیست جهیزیه به تلگرام فروشگاهمون مراجعه کنید kharidorginal@

      سپتامبر 13, 2019 در 2:57 ب.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    سپتامبر 15, 2019 در 1:13 ق.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    سپتامبر 17, 2019 در 1:13 ق.ظ
  • شیما رفیعی پاسخ

    من از بانه آنلاین جهیزیه خریدم هم جنساش اصله هم با کیفیت همراه با ضمانت نامه هم هستش

    سپتامبر 17, 2019 در 1:17 ق.ظ
  • ناشناس پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

    سپتامبر 30, 2019 در 11:02 ب.ظ
  • Sirun Sona پاسخ

    سلام
    من تلوزیون گرفتم عالی بود ( 1 سال پیش )
    مرسی دمتون گرم

    ژانویه 15, 2020 در 9:38 ب.ظ
  • ندا پاسخ

    سلام برای خرید جهیزیه تخفیف میدید ؟ اجناس چ جوری ارسال میشه آیا تحویل درب منزل می باشد؟

    می 23, 2020 در 1:10 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … برای خرید جهیزیه تخفیف هم میدیم . اجناس تحویل درب منزل می باشد اول تست میکنید بعد پرداخت میکنید

      می 23, 2020 در 6:38 ق.ظ
  • nariman پاسخ

    ی جهیزیه نسبتا ارزان الان چقدر هزیته بر میدارد البته بیشتر وسایل برقی کوچک مثل آب میوه گیری ، همزن برقی و …

    جولای 11, 2020 در 11:10 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      برای خرید جهزیه ارزان از 10 میلیون تا 40 میلیون بستگی به تعداد و سایل هزینه دارد

      جولای 12, 2020 در 11:52 ب.ظ
  • sara tloi پاسخ

    سلام برای خرید جهیزیه تخفیف میدید؟

    آگوست 17, 2020 در 4:59 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … برای خرید جهیزیه حتما تخفیف میدیم

      آگوست 18, 2020 در 12:55 ق.ظ
  • هاکان پاسخ

    سلام محصولاتتون گارانتی داره ارسال به چه صورت هست و تخفیف هم دارین؟

    آگوست 31, 2020 در 7:19 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله گارانتی داره ، ارسال تحویل درب منزل می باشد ، تخفیف هم میدیم

      آگوست 31, 2020 در 11:47 ب.ظ
  • mahsa mohammadi پاسخ

    سلام از همه محصولات داخل فروشگاتون دیدن کردم قبلن هم باخانواده حضوری خریداری کردیم الان بخاطر موقعیت کاریم نمیتونم بیام بانه در مورد گارانتی و کیفیت و اصل بودن کالاها یکم نگرانم چطوری مطمئن بشم به این شکل خرید کنم در صورت خرابی تعویضم میکنید ؟سرویس وسایل باشه همه باهم ارسال میشه یا جدا ؟

    سپتامبر 19, 2020 در 3:01 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … چه حضوری چه خرید آنلاین در خدمت هستیم ما بهترین ها رو به شما عرضه میکنیم نگران خرید نباشید

      سپتامبر 20, 2020 در 1:42 ب.ظ
  • خانم نظری پاسخ

    سلام خسته نباشید ببخشیدمیخاستم بدونم وسایل چوبی هم دارید مثله مبلمان وسرویس خواب و میزناهار خوری و… وقسطی هم میدین یا حتمن باید نقدباشه
    والا واسه یه وام۵۰میلیونی یه شرایطی گذاشتنه واسه ضامن ها که کسی نمیاد خانواده ها هم محبورن قسطی وسایل جهزیه رو بخرن
    الان من مشکل ضامن رو داشتم ونتونستم وامم روبگیرم وحالا نمیدونم چیکار بکنم میخام قسطی بگیرم که تواین اوضاع هم کسی قسطی نمیده ولی ای کاش بانه این مشکل رو برامون حل بکنه🙏
    ممنون میشم به سوالاتم جواب بدین خیلی برام مهمه

    اکتبر 19, 2020 در 10:19 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … وسایل چوبی نداریم بیشتر وسایل برقی داریم البته وسایل غیر برقی مثل سرویس قابلمه ، سرویس چاقو ، سرویس قاشق چنگال و … ولی مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری فعلا نداریم

      اکتبر 20, 2020 در 3:45 ق.ظ
  • roya ghayemi پاسخ

    سلام برای خرید جهیزیه شما از یک برند خاص کل وسایل رو دارید؟ ترجیح میدم همه وسایلم از یک برند مخصوص باشن و داری گارانتی چنین چیزی امکان دارد؟

    اکتبر 25, 2020 در 5:10 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … برای خرید جهیزیه از یک برند خاص و معتبر بله امکانش هست همراه با گارانتی اصل

      اکتبر 26, 2020 در 1:59 ب.ظ
  • معصومه ابتکاری پاسخ

    سلام لوازم جهیزیه مارک بوش میخام وسایل برقی بوش دارید طوری که جهیزیه کامل بشه؟

    نوامبر 20, 2020 در 3:20 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … لوازم خانگی برقی کامل بوش برای جهیزیه موجود هستش

      نوامبر 21, 2020 در 3:41 ق.ظ
  • مهدیه محمدی پاسخ

    سلام برای جهیزیه میخاستم بدونم پکیج کامل محصولات رو دارین ؟لیست با قیمتهاتون میخواستم و اینکه پرداخت چجوریه ؟

    فوریه 11, 2021 در 4:11 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … با کارشناسان فروش تماس بگیرید راهنماییتون میکنند در مورد جهیزیه البته اگه برند خاصی مدنظرتون هست بهشون بفرمایید ست کامل محصولاتش رو به شما معرفی کنند

      فوریه 12, 2021 در 12:17 ب.ظ
  • استابلایزر Ariston پاسخ

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

    آوریل 14, 2021 در 7:23 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      دوست عزیز رپورتاژ انجام نمیدیم

      آوریل 14, 2021 در 1:06 ب.ظ
  • mohamadinajme65 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    محصولات شما برند اصل هستش یا چینی و تحت لیسانس؟
    و اینکه از کجا باید فهمید.

    آوریل 26, 2021 در 1:15 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … برند اصلی هم داریم برند تحت لیسانس هم داریم بازم دوست عزیز جنس چینی هم اگر درجه 1 بگیری خیلی عالیه مدتها عمر میکنه و اینکه فروشنده قابل اعتماد باشه یا اینکه کارشناس نظر بده

      آوریل 26, 2021 در 2:37 ق.ظ
  • کیمیا پاسخ

    سلام وقت بخیر،چطورمیتونم محصولاتتون رو غیرحضوری ببینم؟؟؟کانال یاپیجی دارین؟؟؟؟

    می 9, 2021 در 2:06 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … هم کانال تلگرام داریم هم کانال اینستاگرام کافیه به واتساپ سایت پیام بدید تا آدرسشو براتون بفرستیم

      می 9, 2021 در 4:09 ب.ظ
  • شکری پاسخ

    من هفته دیگه قراره با پدرم بیام بانه برای تهیه جهیزیه ارزان قیمت شما فروشگاه حضوری هم دارید بیام از شما خرید کنم؟

    می 17, 2021 در 6:12 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      بله فروشگاه حضوری هم داریم خیلی هم خوشحال میشیم برای خرید جهیزیه حضوری تشریف بیارید

      می 18, 2021 در 3:07 ق.ظ
  • آرسام مطهری پاسخ

    خرید اینترنتی جهیزیه ارزان از بانه خیلی به صرفه ست پیشنهاد میدم شما هم از بانه سفارش جهیزیه بدید

    می 28, 2021 در 11:48 ب.ظ
  • sara پاسخ

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

    ژوئن 5, 2021 در 12:32 ب.ظ
  • ساناز پاسخ

    سلام من میخام جهیزیه بخرم ولی دوست دارم چیزهایی که برای جهیزیه بخرم مارک ال جی باشه شما لیست جنس های که میتونه ال جی باشه رو می توانید برام ایمیل کنید؟

    جولای 11, 2021 در 6:11 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … چشم حتما براتون ایمیل میزنیم

      جولای 11, 2021 در 8:54 ب.ظ
  • محمد عباسی پاسخ

    من تازه از بانه ظرفشویی خریدم برخوردتون عالیه.قرار بود از تهران برای دخترم جهیزیه بگیرم ولی نظرم عوض شده و میخام از بانه جهیزیه تهیه کنم

    جولای 14, 2021 در 2:10 ب.ظ
    • ایلین پاسخ

      منم برای خرید جهیزیه تصمیم گرفتم از بانه جهیزیه تهیه کنم همه میگن ارزانتره و مارکهای زیادی تو محصولاتشون هست برای جهیزیه دوست دارم تنوع مارک داشته باشم

      جولای 30, 2021 در 1:09 ب.ظ
    • مرضیه حسینی پاسخ

      با این قیمت ها فکر کنم دیگه باید ظرفشویی رو از لیست جهیزیه حذف کنیم😢باید فقط اجناس کوچک رو به لیست جهیزیه اضافه کنیم مثل چرخ گوشت ، آب میوه گیری ، پلوپز ، سرویس قاشق چنگال ، جارو برقی و …

      آگوست 24, 2021 در 11:56 ق.ظ
  • یلدا پاسخ

    خدا بدادمون برسه با این گرانی دخترا باید تو خواب جهیزیه بخرن یا اینکه برای جهیزیه چن تیکه تهیه کرد و یا اینکه ادم بابای پولدار داشته باشه

    جولای 19, 2021 در 2:42 ب.ظ
    • shahrzad پاسخ

      منم برای خرید جهیزیه با این قیمت ها میخام چن تیکه وسایل آشپزخانه بگیرم مثل چرخ گوشت ، آب میوه گیری ، زودپز ، سرویس قابلمه ، خردکن و سماور برقی چون واقعا هزینه برای وسایل بزرگ ندارم😔

      آگوست 21, 2021 در 1:33 ق.ظ
      • بهار پاسخ

        شما که براتون هزینه مهمه اول وسایل اصلی رو تهیه کنید. این چیزهایی که گفتین چیزهای لازمی نیس . من یکسال و نیمه ازدواج کردم از این وسایل فقط از قابلمه استفاده کردم

        اکتبر 12, 2021 در 8:12 ب.ظ
  • صبا پاسخ

    من برای جهیزیه وسایل کوچک میگیرم به آقا داماد هم گفتم وسایل بزرگ رو بگیره اخه یعنی چی با این گرونی دختر باید همه وسایل رو بگیره

    آگوست 8, 2021 در 3:17 ق.ظ
    • ماهان پاسخ

      اره بخدا با این اوضاع اقتصادی جهیزیه تهیه کردن کار هرکسی نیس مگ اینکه جهیزیه ناکامل تهیه کرد😓 من خودم قصد دارم وسایل آشپزخانه نظیر سرویس قابلمه ، سرویس قاشق چنگال ، آب میوه گیری ، خردکن ، چرخ گوشت ، زودپز و وسایل غیر آشپزخانه جارو برقی شاید اگر دستم بره با تخت خواب

      سپتامبر 6, 2021 در 2:55 ب.ظ
  • zahra پاسخ

    خیلی دلم میخاد حضوری بیام برای خرید ولی الان به خاطر کرونا راهها بسته شده و مجبورم اینترنتی جهیزیه رو سفارش بدم البته کارشناس فروشتون خوب راهنمایی کردن چن لیست متفاوت از جهیزیه برام فرستاد منم از میان اینها ی چندتایی انتخاب کردم دارم بازم انتخاب میکنم بعد سفارش کلی رو میفرستم براشون برای خرید نهایی

    آگوست 26, 2021 در 2:45 ق.ظ
  • سمیه قادرزاده پاسخ

    سلام شما وسایل کامل کرکماز دارید؟ برای جهیزیه دوست دارم بیشتر وسایلم کرکماز باشه البته مارک بوش هم خوبه ولی من زیاتر از کرکماز خوشم میاد

    سپتامبر 20, 2021 در 10:40 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … لوازم خانگی کرکماز تکمیل برای جهیزیه داریم

      سپتامبر 20, 2021 در 6:51 ب.ظ
  • رضایی پاسخ

    با سلام و خدا قوت – رضایی هستم از اصفهان و میخواستم برای تهیه جهیزیه در بانه خدمتتان برسم- لطفا لیست جهیزیه و قیمت مربوطه را در خصوص مارک دوو برایم ایمیل فرمائید. و نفرمایید که با مشاور تماس بگیرم و خودتان زحمت بکشید و بفرستید لیست و قیمت جهیزیه دوو- و یخچال فریزر دو قلو دوو. تشکر فراوان

    سپتامبر 29, 2021 در 2:37 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … مارک دوو تنوع محصولات ندارد به نظرم برای جهیزیه یک مارک دیگه انتخاب کنید

      اکتبر 1, 2021 در 8:54 ب.ظ
  • فاطمه خیری پاسخ

    سلام ی لیست کوچک از لوازم ضرروری آشپزخانه برای جهیزیه میخام بخرم لطف میکنید بنویسید؟

    اکتبر 19, 2021 در 7:05 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      1.سرویس قابمله 2.زودپز 3.سرویس قاشق و چنگال 4.سماور برقی یا گازی یا کتری برقی 5.چرخ گوشت یا گوشت کوب 6.لباسشویی 7. ظرفشویی اگر بودجه زیاد باشه 8.همزن کاسه دار یا دستی 9.غذاساز اگر بودجه زیاد باشه

      اکتبر 20, 2021 در 5:00 ب.ظ
  • kamali پاسخ

    یک زودپز جی پاس از شما گرفتم دستون در نکنه اصل بود واسه همین میخام جهیزیه رو از شما بگیرم

    اکتبر 24, 2021 در 2:29 ق.ظ
  • A.A پاسخ

    سلام،پرداخت در محل هست؟

    اکتبر 25, 2021 در 11:14 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … برای بعضی کالاهای بزرگ فقط بیعانه گرفته میشه مابقی درب منزل تسویه میشود

      اکتبر 26, 2021 در 2:00 ق.ظ
  • fatahi پاسخ

    سلام وقت بخیر ببخشید من میخام حضوری بیام برای خرید جهیزیه شما یخچال و لباسشویی و ظرفشویی هم دارید؟ واینکه آدرس فروشگاتون همون هست که تو سایت نوشته؟

    نوامبر 14, 2021 در 10:39 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله یخچال و ظرفشویی و لباسشویی هم داریم . برای حضوری خوشحال میشیم بیاید فروشگاه. بله آدرس دقیق تو سایت نوشته شده

      نوامبر 14, 2021 در 2:19 ب.ظ
  • سینا عزیزی پاسخ

    یک جهیزیه ارزان قیمت در حد پنجاه میلیون میخام خرید کنم البته میدونم با این قیمت لوازم بزرگ نمیشه خرید کرد😔 فقط لوازم کوچک برای جهیزیه میخام بگیرم

    دسامبر 25, 2021 در 4:58 ب.ظ
  • rozita پاسخ

    سلام برای خرید جهیزیه میخام لوازم خانگی بوش بگیرم آیا شما لوازم خانگی بوش مثل آب میوه گیری ، همزن ، غذاساز ، ظرفشویی و … موجود دارید؟

    فوریه 8, 2022 در 3:11 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … لوازم خانگی بوش تکمیل موجود هستش برای جهیزیه عروس

      فوریه 9, 2022 در 5:22 ب.ظ
  • سمانه پاسخ

    برای خرید جهیزیه آیا از دوستان کسی میدونه چه وسایلی ضروری است ؟ لطفا از دوستان کسانی که جهیزیه خریدن بگن چه وسایلی حتما باید گرفته بشه

    مارس 16, 2022 در 10:04 ب.ظ
  • nisa tohidi پاسخ

    سلام من برای خرید جهیزیه میخام بیشتر لوازم مایر بگیرم بخصوص لوازم آشپزخانه آیا لوازم مایر دارید؟

    مارس 24, 2022 در 4:58 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله لوازم آشپزخانه مایر موجود داریم همراه با تخفیف و گارانتی

      مارس 25, 2022 در 3:01 ب.ظ
  • محمد نجومی پاسخ

    سلام وقتتون بخیر خواستم بگم ممنون از مهمان نوازیتون برای جهیزیه رفتم فروشگاه بانه آنلاین خیلی راضی هستم خیلی لطف دارن از خرید جهیزیه از بانه آنلاین راضی هستم بازم ممنون

    می 22, 2022 در 11:06 ب.ظ
  • آدرینا حیاتی پاسخ

    من از بانه آنلاین جهیزیه خریدم هم ارزان هم جنس هاش اصلی بودن ممنون

    آگوست 17, 2023 در 9:15 ب.ظ
  • آدرینا حیاتی پاسخ

    اگر قصد خرید جهیزیه را دارید ، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب مواد بدون سرب باشد. محصولات با سرب می‌توانند برای سلامتی شما و خانواده مضر باشند. بنابراین هنگام خرید، به دنبال تجهیزاتی بگردید که به شما اطمینان می‌دهند ایمنی در اولویت آن‌هاست

    آگوست 27, 2023 در 12:15 ب.ظ
  • رها محمدی پاسخ

    این مهم است که قبل از خرید جهیزیه برای عروس و داماد، برنامه ریزی دقیقی را انجام دهید. ارزیابی نیازها، تنظیم بودجه و مقایسه قیمت ها نکات مهمی است. همچنین، نباید از کیفیت محصولات و خدمات چشم پوشی کرد. نهایتاً، با دقت و همراهی مجموعه‌های خرید مناسب، یادگاری خوبی از خرید جهیزیه خواهید داشت

    سپتامبر 18, 2023 در 4:00 ق.ظ
  • فرشته پاسخ

    ممنونم از مقاله مفید جهت خرید لوازم خانگی سپاس فراوان

    اکتبر 1, 2023 در 3:04 ب.ظ
  • راضیه عزیزی پاسخ

    خرید جهیزیه یکی از مراحل مهم در زندگی جدید است. قبل از خرید، پژوهش کنید و بازخوردهای مشتریان را مطالعه کنید. همچنین، برنامه‌ریزی مالی خود را در نظر بگیرید و برای خریدهای ضروری اولویت قائل شوید. اینکه همه چیز را در یکباره خریداری کنید الزامی نیست، می‌توانید به تدریج اقدام کنید. البته، لذت بردن از خرید جهیزیه همیشه به یادماندنی است.

    اکتبر 2, 2023 در 5:45 ق.ظ
  • hanye پاسخ

    سلام راسته میگن الان تو بانه قیمت لوازم خانگی امده پایین؟
    من برای خرید جهیزیه میخام بیام

    دسامبر 17, 2023 در 3:06 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز .. بله الان قیمت لوازم خانگی امده پایین برای خرید جهیزیه خیلی مناسبه می توانید حضوری بیاید

      دسامبر 17, 2023 در 1:58 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *