جارو رباتیک خوبه ؟ راهنمای خرید

جارو رباتیک خوبه ؟

جارو رباتیک خوبه ؟ راهنمای خرید

جارو رباتیک خوبه ؟ :هر وقت حرف جارو برقی به میان می آید فکرمان به سمت جارو هایی که به صورت دستی از آن استفاده می شد می افتد که برند های آاگ ، سامسونگ ، ال جی و… بهترین آنها را تولید می کنند و خرید جارو برقی aeg از بانه یا برند های دیگر از بانه بهترین انتخاب است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از جارو به بازار عرضه شده است. جارو رباتیک بر خلاف جاروهای معمولی بدون دخالت دست و به صورت کاملا هوشمندانه به نظافت محل مورد نظر می پردازد. بنابراین یکی از مهم ترین دستاوردها در استفاده روزانه از ربات ها، اختراع جاروی رباتیک بوده است. با من همراه باشید تا به بررسی عملکرد این نوع جارو، مزایا و معیارهایی که در خرید آن باید مورد توجه قرار گیرد بپردازیم.

مزایای جارو رباتیک

با استفاده از این جارو امکان جارو کردن زمان بندی شدهوجود دارد، چرا که با تعیین روز یا ساعت فعالیت آن از قبل می توان بدون دخالت نیروی انسانی خانه را نظافت نمود. در تمیز کردن منزل معمولا بخش هایی مثل اطراف مبل، کاناپه، سایر وسایل و اثاثیه منزل به سختی با جارو برقی معمولی نظافت می شوند اما با جارو رباتیک می توان محل های با دسترسی سخت را بدون دغدغه و براحتی تمیز نمود.
جارو رباتیک خوبه ؟

تمیز کردن و پاکسازی نقطه ای یکی از ویژگی های منحصر به فرد جارو رباتیک می باشد، بنابراین این جارو برای نظافت بخش خاصی از خانه گزینه مناسبی است. جارو رباتیک برای تمیز کردن همه سطوح از قبیل فرش، پارکت، لمینت، سنگ و کاشی قابل کاربرد می باشد اما روی سطوح صاف عملکرد بهتری دارند.

جارو رباتیک خوبه ؟

این جارو در حین کار هیچ صدایی ایجاد نمی کند. این جارو به دلیل داشتن سنسورهای قوی هر مسیری را چند مرتبه جارو نموده و هیچ آشغالی بر روی سطوح باقی نمی گذارد. همچنین به علت داشتن سنسورتشخیص موانع در رسیدن به اشیا و افراد به صورت خودکار مسیر خود را تغییر می دهد.

پارامترهای مهم در انتخاب جارو رباتیک

بودجه

اولین فاکتوری که در هنگام خرید جارو رباتیک باید مد نظر قرار گیرد، مبلغی است که می خواهید هزینه کنید. مسلما بهتر است برای خرید مدلی با کیفیت که چند سالی کارایی داشته باشد، برنامه ریزی کنید.

نوع فیلتر

جاروهای رباتیک با فیلترهای گوناگونی در بازار وجود دارند که مهمترین آنها، فیلتر هپا است که بهترین عملکرد را در بین فیلترها دارد. فیلترهای هپا حدود 7/99 درصد گرد و غبار را از سطح فرش جمع آوری و توانایی جمع کردن ذرات با ضخامت 3/0 میکرون را دارد. جاروهای رباتیک مجهز به فیلتر هپا برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی و آسم هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشند.

اندازه مخزن

توجه به اندازه مخزن در انتخاب جارو رباتیک اهمیت دارد. انواع با مخزن کوچکتر حجم کمتری از آشغال را در خود جای می دهند که مرتبا باید مخزن را تخلیه نمود که در برنامه کار جارو رباتیک تاثیر گذار است.
جارو رباتیک خوبه ؟

عمر باتری

با جاروهای رباتیک کارها آسانتر و سرعت نظافت خانه افزایش می یابد. بنابراین باید در انتخاب این وسیله دقت نمود که به باتری قدرتمندی مجهز باشد تا مدام درگیر شارژ نمودن جاروی رباتیک نباشید. از این رو یک باتری قدرتمند با یکبار شارژ توانایی پاکسازی همه خانه را دارد. برخی از مدل های این وسیله به داک شارژ مجهزند و در زمانی که میزان شارژ وسیله کم باشد، به صورت خودکار به داک بر می گردد و شارژ می شود.

قابلیت نظافت گوشه های خانه

همه جاروهایرباتیک قادر به تمیز کردن لبه ها و گوشه های دیوار نمی باشند، مسلما برای این منظور باید مدل های کوچک و جمع و جور را انتخاب نمود تا توانایی تمیز کردن گوشه های دیوار و نقاط خارج از دسترس را داشته باشند و باعث افزایش کارایی جارو شوند.

قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی ساعت کار

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه امکان تعیین زمان برای فعالیت این وسیله می باشد.

سنسورهای مسیریابی

جارو رباتیک خوبه ؟ :سنسورها در یافتن مسیر و عبور از موانع به جارو کمک می کنند. بنابراین هر چه جارو از سنسورهای قدرتمندی برخوردار باشند، به سرعت مسیر مناسب را یافته، به موانع برخورد نمی کند و گیر نمی افتد.

کیفیت ساخت

در هنگام خرید جاروی رباتیک باید دستگاه و برس های آن از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

دوام

استحکام دستگاه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا برای مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد.
ضمانت نامه و خدمات پس از فروش: وسیله ای که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیر از خدمات مناسب نمایندگی برخوردار است.

مکانیسم عمل جارو رباتیک

طرز کار این جارو بسیار راحت و ساده می باشد، با فشردن یک دکمه روشن و بعد از پایان شارژ به صورت خودکار به طرف شارژ خود برمی گردند. به دلیل عدم تولید صدا توسط این جارو در زمان نظافت، به راحتی در کمال سکوت و آرامش می توان به استراحت و یا پذیرایی از مهمان ها پرداخت. بعد از روشن کردن دستگاه شروع به حرکت می کند، برس های کناری جارو پیوسته می چرخند و ذرات گرد و غبار را از کناره ها به طرف برس اصلی هدایت می نماید.
جارو رباتیک خوبه ؟

در مرکز جارو برس غلتان برای جمع آوری مو و پرزهای روی زمین و برس پلاستیکی به منظور پاکسازی گرد و غبار و لکه ها وجود دارند. در پایان تمامی ذرات روی زمین توسط ورودی هوا به درون مخزن کشیده شده و سطوح به بهترین شکل تمیز می شوند.

سخن پایانی

یکی از دستاوردهای بشری در استفاده از ربات ها به تولید جاروهای رباتیک بر می گردد. یکی از ویژگی هایی منحصر به فردی که این وسیله را از جاروهای دیگر متمایز می سازد، برخورداری آن از تعدادی حسگر برای مسیریابی می باشد تا بدون برخورد به موانع مختلف به پاکسازی محیط بپردازد. در این مقاله به نحوه عملکرد این وسیله همراه با معیارهای انتخاب یک جاروی رباتیک و مزایای آن اشاره گردید.

جارو برقی رباتیک خوبه ؟

قبل از خرید جاروی رباتیک باید در ارتباط با کارایی و کیفیت آن اطلاعاتی کسب کنید تا برای تهیه آن بتوانید تصمیم بگیرید، استفاده از نظرات ثبت شده کاربران در مورد هر محصول در خریدهای اینترنتی بسیار کمک کننده می باشد. شما عزیزان برای تهیه یک جاروی رباتیک مناسب به فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین مراجعه و با انجام مشاوره هوشمندانه با کارشناسان با تجربه این مجموعه، محصولی اورجینال و متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

توجه : جهت مشاوره و خرید جارو برقی از بانه تماس حاصل فرمایید.

جارو رباتیک خوبه ؟
جارو رباتیک سنکور از محدود برند های موجود در بازار ایران است این جاروی رباتیک هوشمند با ویژگی های که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد این محصول که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما می شود با قدرت مکش خود و طراحی جذاب آن نیاز هر خانه ای محسوب می شود.

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *