خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان : همه ی ما از زمانی که از کودکی خود می خواهیم وارد مرحله ی نوجوانی و جوانی شویم مسائلی بیش از همیشه برای ما اهمیت پیدا می کنند، موضوعاتی همچون زیبایی و خوش تیپ بودن و از این قبیل مسائل بیش از هر دوره ی دیگر برای افراد مهم می شود. اگر این نوع افکار و علایق جهت درست خود را پیدا نکنند ممکن است آسیب زا باشد. به همین جهت بزرگتر ها باید در این دوران نوجوان ها را با محصولات مراقبت های پوستی و لوازم آرایش ملیح و سبک و مناسب سن خود آشنا نمایند، تا به این طریق به درستی به چیزی که می خواهند برسند.

به جرات می توان گفت که اکثر خانم ها بیش از هر چیزی به زیبایی خود اهمیت می دهند و دائم در تلاش هستند که این زیبایی را به بهترین نحو نشان بدهند و به همین جهت کار های مختلفی هست که می توان برای آن انجام داد. برخی برای زیبا تر شدن دست به جراحی های زیبایی می زنند، برخی از وسایل آرایشی استفاده می کنند؛ که باید گفت هر کدام از آنها خوبی ها و بدی های خود را دارند که اگر بخواهیم بزرگترین بدی جراحی زیبایی را بیان کنیم خطرناک بودن آن است و در وهله ی دوم هزینه ی زیادی که باید برای آن پرداخت، می باشد.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

اما استفاده از لوازم آرایش زمانی می تواند خوب باشد که لوازم آرایش معتبر، حرفه ای و با کیفیت باشند که نه تنها به پوست آسیب نزند بلکه فایده نیز داشته باشد، اما همه ی ما خوب می دانیم که لوازم آرایش با کیفیت همگی گران قیمت هستند و تهیه ی آنها می تواند دشوار باشد و برخی از افراد به همین جهت به سمت لوازم آرایش بی کیفیت میروند و همین عامل نیز باعث میشود تا به پوست خود آسیب وارد کنند که برای درمان نیز باید به پزشک مراجعه کرد و هزینه ی زیادی را نیز متحمل شد.

اما هیچ کدام از این ها جای نگرانی ندارد زیرا فروشگاه بزرگ بانه آنلاین وارد این قضیه شده تا تمام این دغدغه ها را برطرف سازد و به همین جهت نیز لوازم آرایشی را به صورت اورجینال با پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رساند تا همه ی افراد با هر میزان موجودی بتوانند از لوازم آرایش اصل و ارزان استفاده نمایند. شما می توانید انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت تک و عمده از فروشگاه بزرگ بانه آنلاین خریداری نمایید و از قیمت های ارزان و کیفیت های بسیار بالای آنها لذت ببرید.

یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری در هر آرایش شیک و کاملی ریمل ها هستند، ریمل می تواند حجم دهنده و یا بلند کننده ی مژه باشد و یا حتی هر دو؛ اما ریمل ها اگر کیفیت خوبی نداشته باشند ممکن است در هنگام کوچکترین نم روی چشم تمام صورت را سیاه و کثیف کنند و یا مژه ها را به هم بچسباند و ظاهر بدی ایجاد نمایند؛

همچنین ممکن است زمانی که می خواهید صورت خود را از آرایش پاک کنید، ریمل ها به سختی شسته شوند و باعث نابودی مژه ها شوند و به همین یک ریمل خوب می تواند بخش بزرگی از نگرانی ما از بابت یک آرایش زیبا و شیک و باکیفیت را کم کند؛ همانطور که می دانید یک ریمل باکیفیت و اورجینال می تواند قیمت بسیار بالایی نیز داشته باشد، اما خوشبختانه بانه آنلاین با ارائه ی ریمل های با کیفیت و با کمترین قیمت آن هم به صورت تک و عمده باعث شده تا دیگر جای نگرانی باقی نماند.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

از ریمل های محبوب و حرفه ای بانه آنلاین می توان به ریمل حجم دهنده بارین بیوتی زرد طلایی- ریمل کالیستا اصلی مدل Max Volume – ریمل مک پوکه فلزی اصلی قیمت مناسب- ریمل مویی بل اصل آلمان FULL LASH و … اشاره نمود.
خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

مشخصات ریمل حجم دهنده بارین بیوتی زرد طلایی: این ریمل هر دو خاصیت حجم دهندگی و بلند کنندگی مژه ها را همزمان دارد که از مواد کاملا گیاهی تشکیل شده که همین عامل باعث می شود تا هیچ گونه آسیبی به چشم وارد نکند و مهم تر از آن مواد داخل آن بسیار به صرفه و ضد حساسیت است. به علاوه فرچه ی عالی این ریمل ژله ای است و به راحتی می توان با آن کار کرد، به علاوه ضد آب بودن آن می تواند سبب شود تا ریزش و کثیف کاری نداشته باشد و از همه ی این موارد مهم تر شما می توانید این ریمل را با قیمت تنها 35000 تومان خریداری نمایید.

ریمل کالیستا اصلی مدل Max Volume: حتما تا کنون نام پر آوازه ی کالیستا را در بین لوازم آرایش به خصوص ریمل ها شنیده اید؛ این ریمل از برند کالیستا مواد بسیار زیادی آن هم بسیار مشکی دارد و به علاوه باعث حجم دهندگی زیادی نیز می شود، علاوه بر این ها این ریمل کاملا ضد حساسیت و ضد آب است که همین عامل باعث می شود تا به یک انتخاب عالی برای یک آرایش حرفه ای تبدیل شود؛ و قیمت این ریمل اصل در یک تخفیف ویژه تنها 70000 تومان می باشد.

ریمل مک پوکه فلزی اصلی قیمت مناسب: این ریمل کاملا حرفه ای و درجه یک است و تمام مشخصات یک ریمل کاربردی برای یک مهمانی مهم را دارد، زیرا این ریمل ضد حساسیت و ضد آب می باشد و به همین جهت می توان ساعت های زیادی از آن استفاده نمود بدون این که ریزش و کثیفی داشته باشد. برس حرفه ای این ریمل کار را بسیار برای شما راحت می کند؛ قیمت فوق العاده این کار نیز تنها 60000 تومان است.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

ریمل مویی بل اصل آلمان FULL LASH: اگر می خواهید بهترین ریملی که تا کنون در زندگی خود استفاده کرده اید را تجربه نمایید، بهترین انتخاب ریمل مویی بل اصل آلمان FULL LASH می باشد زیرا این ریمل با کیفیت دارای یک برس بسیار حرفه ای و جدا کننده ی مژه است و همین عامل باعث می شود آرایش شما بسیار تمیز و حرفه ای به نظر برسد، این ریمل جذاب دو کاربرد را به صورت همزمان دارد اول اینکه طول مژه ها را به مقدار زیاد افزایش می دهد و دوم این که این ریمل باعث حجم دهی نیز می شود.
خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

اگر قصد دارید تا ریمل را برای مدت زمان طولانی روی چشم خود نگه دارید، در نتیجه بهترین انتخاب همین ریمل است که بسیار سبک می باشد و چشم شما را اذیت نمی کند و همچنین رنگدانه های بسیار مشکی دارد که مدت زمان ماندگاری آن نیز بسیار بالا است، این ریمل نه تنها آسیبی به چشم شما وارد نمی کند بلکه باعث تقویت مژه نیز میشود، به علاوه قابل شست و شو با آب می باشد و ریزش نیز ندارد. تمام این وِیژگی ها درون یک ریمل حرفه ای تنها با قیمت 55000 تومان می باشد.

یکی دیگر از ریمل هایی که نوع جدیدی به حساب می آید و بسیار حرفه ای نیز می باشد ژل بی رنگ ابرو و مژه بارین بیوتی (اورجینال) است، که می تواند به خوبی مژه و ابرو را حالت دهد و علاوه بر آن باعث حجم دهندگی بسیار زیادی نیز می شود؛ این محصول دقیقا همان چیزی است که خانم های طبیعی پسند به آن نیاز دارند، که در عین حال که هیچ اثری از ریمل نیست مژه های خود را حجم می دهند و همچنین هیچ گونه احساس سنگینی و حالت چسبندگی به مژه افراد نمی دهد و علاوه بر آن ضد حساسیت نیز می باشد. قیمت این ژل بی رنگ ابرو و مژه تنها 35000 تومان می باشد.

یکی از محصولات بسیار مهم و جدا نشدنی در هر آرایش کرم ها هستند که در انواع و مدل های مختلف وجود دارند و هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند؛ این فروشگاه بزرگ خوشبختانه برای زیرساز، کاور و سفید کردن و … بهترین کرم ها را ارائه داده است که نه تنها کیفیت بالایی دارند بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

یکی از کرم هایی که بی شک برای هر لحظه برای هر خانم و آقایی وجود آن ضروری است کرم های مرطوب کننده هستند که هرچه بیشتر از آن در منزل وجود داشته باشد بهتر می باشد، زیرا برای هر زمانی که دست احساس خشکی دارد، برای زیر آرایش، برای بعد از استفاده از آب وجود آن لازم است و باید سرکار، در منزل، درون کیف و در ماشین از آن داشته باشیم تا در صورت نیاز سریعا به کرم مرطوب کننده دسترسی پیدا کنیم.
خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده که در فروشگاه بانه آنلاین به صورت پک 5 عددی به فروش میرود، کرم مرطوب کننده لافمیس است، که به علت اندازه و شکل آن مناسب برای کیف و جیب نیز می باشد، این کرم بی نظیر همزمان آبرسان، مرطوب کننده، نرم کننده، ضد خشکی می باشد که پوست شما را به سرعت همچون پنبه نرم و لطیف می کند. وزن هر یک از آنها 30 گرم است، و رایحه بسیار خوش عطری نیز دارند؛ این مرطوب کننده ویژگی های بسیار حرفه ای همچون: سم زدایی پوست، ضد التهاب، ضد لک، جذب سریع، بافت سبک، حاوی ویتامین و پروتئین و … دارد که این محصول را به انتخابی بسیار درجه یک تبدیل می کند.

قطعا مهم ترین مرحله برای یک آرایش شیک می تواند استفاده از کرم پودر باشد؛ کرم پودر پرنسس لیدی تیوپی اصل یکی از آن انتخاب هایی است که باعث می شود تمام آرایش خانم ها زیباتر دیده شود زیرا مهم ترین اصل برای زیبایی یک پوست صاف و درخشان است و این از مهم ترین ویژگی های کرم پودر پرنسس لیدی اس این کرم پودر دارای پوشانندگی بالا است و می تواند هرگونه جوش و زخم و لک را کاور نماید، به علاوه دارای ضد آفتاب نیز می باشد و spf آن 15 است و برای گریم 24 ساعته بسیار مناسب است، همچنین این کرم فوق العاده دارای ویتامین A و E نیز می باشد.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده، زمانی که می خواهید به جشن و مهمانی بروید از بابت تیرگی آرنج و زانو خود اعتماد بنفستان را از دست بدهید و نتوانید لباس دلخواه خود را به تن کنید؟ این نگرانی با محصول جدید و حرفه ای به نام کرم سفید کننده بدن ووکس voox کاملا برطرف شده است، زیرا این کرم به میزانی که شما روی بدن میزنید رنگ آن ناحیه را به صورت کاملا طبیعی و بدون این که ذره ای بخواهد چرب باشد سفید می کند و شما می توانید برای هر قسمت از بدن که خواستید به طور کاملا طبیعی روشن شود از آن استفاده نمایید، ماندگاری این محصول 48 ساعته است و به علاوه دارای 100 میل می باشد، شما با خرید این کرم سفید کننده بدن که ضد حساسیت و پوشاننده لک و جوش است می توانید هر لباسی که دوست دارید را به تن کنید.

پک لاک اورجینال 24 تایی cr : این پک به صرفه و اقتصادی دارای 24 رنگ شاین و مات و طرحدار می باشد و همچنین هر کدام آن به صورت دو قلو می باشد که یکی از آنها مات و دیگری شاین برای طراحی رنگ مورد نظر است، به علاوه این محصول ویژه سریعا روی ناخن خشک می شود و پیگمنت بسیار بالایی نیز دارد و به همین جهت رد قلمو روی آن نمی افتد؛ شما با خرید این پک اقتصادی لاک می توانید هر روز یک طراحی جذاب و جدید انجام دهید و یا در آرایشگاه خود برای زیبایی بیشتر ناخن مشتریان از آن استفاده نمایید.

بسیاری از محصولات دیگر، همچون ماسک ها، اسکراب ها، لایه بردار، آبرسان، لاک، گوش پاک کن و … را می توانید به صورت تکی و عمده با بهترین تخفیف ها و مناسب ترین قیمت ها به صورت وکیوم و اورجینال از این فروشگاه خریداری نمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید؛ توجه داشته باشید چنانچه محصول خریداری شده به هر نحوی مورد قبول نبود شما می توانید به راحتی آن را مرجوع و یا تعویض نمایید.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان : توجه کنید که بانه آنلاین تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا ارائه می دهد و شما می توانید با خیال راحت هر چیزی که نیاز دارید را از این فروشگاه تهیه نمایید.

توجه : جهت مشاوره و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از بانه تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه با قیمت ارزان

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاه (25)

  • مجتبی پاسخ

    سلام ببخشید برای خرید عمده لوازم آرایشی چک معتبر هم قبول میکنید؟

    می 25, 2022 در 10:37 ق.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله چک معتبر هم برای لوازم آرایشی عمده قبول می کنیم

      می 26, 2022 در 3:23 ب.ظ
  • جمال فدایی پاسخ

    سلام وقت بخیر لوازم آرایشی به صورت عمده میخام از شهرستان گرگان مزاحم میشم ی سری لوازم آرایشی مثل ریمل ، کرم پودر ، سایه و … میخام خرید کنم اگر قیمت مناسب و ارزان باشه و کیفیت محصولاتتون خوب باشه همیشه از شما خرید میکنم آیا شما ارسال لوازم آرایشی به گرگان دارید؟

    ژوئن 11, 2022 در 11:06 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله ارسال لوازم آرایشی عمده به شهر گرگان هم داریم

      ژوئن 12, 2022 در 2:35 ب.ظ
  • شیلا قاسم زاده پاسخ

    خرید لوازم آرایشی عمده به صورت ارزان میخام من خودم آنلاین شاپ دارم امیدوارم بتونیم همکاری داشته باشیم

    ژوئن 13, 2022 در 7:34 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      بسیار خوب موفق باشید

      ژوئن 14, 2022 در 3:34 ب.ظ
  • مهدی واضعی پاسخ

    لوازم آرایشی اصل به صورت عمده میخام خرید کنم کانال لوازم آرایشی دارید محصولاتتونو نگاه کنم؟

    ژوئن 20, 2022 در 8:35 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      بله دوست عزیز کانال تلگرام لوازم آرایشی هم داریم لطف کنید به واتساپ شماره 09195429973 پیام بفرستید تا لینک کانال را براتون ارسال کنم

      ژوئن 21, 2022 در 1:54 ق.ظ
  • بهزاد عسگری پاسخ

    سلام من تو تهران مغازه آرایشی دارم و میخام بصورت عمده از شما لوازم آرایشی خرید کنم فقط من نقد خرید نمیکنم به صورت چکی خرید میکنم آیا امکان خرید لوازم آرایشی به صورت چکی آیا امکان پذیر می باشد؟

    ژوئن 26, 2022 در 6:25 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … لوازم آرایشی بصورت چکی هم فروش داریم البته چک معتبر.

      ژوئن 27, 2022 در 12:25 ق.ظ
  • عباس عبدی پاسخ

    خرید عمده لوازم آرایشی اصل از بانه آنلاین بهتر از فروشگاه های دیگه ست من از چن فروشگاه دیگه هن خرید کردم ولی اصلا راضی نبودم ولی از بانه آنلاین لوازم آرایسی خرید کردم واقعا راضی هستم

    جولای 10, 2022 در 1:17 ق.ظ
  • faranak پاسخ

    من میخام برای خرید عمده لوازم آرایشی حضوری بیام بانه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟

    جولای 15, 2022 در 7:21 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      بله امکان خرید حضوری لوازم آرایشی هم هستش خوشحال میشیم

      جولای 16, 2022 در 3:34 ب.ظ
  • سایه مجیدی پاسخ

    سلام آیا شما کانال تلگرام دارید من محصولات شمارو نگا کنم البته من لوازم آرایشی اصل میخاهم تو واتساپ آقای احمدی پیام فرستادم لطف کنید لینک کانال تلگرام را برام ارسال کنید؟👌

    جولای 20, 2022 در 8:54 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … لینک کانال تلگرام لوازم آرایشی براتون ارسال شد

      جولای 21, 2022 در 4:45 ب.ظ
  • ریحان پاسخ

    سلام لوازم آرایشی ارزان قیمت به صورت تکی هم دارید یا فقط عمده کار میکنید؟

    آگوست 6, 2022 در 1:45 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … فروش لوازم آرایشی به صورت تکی هم داریم

      آگوست 6, 2022 در 8:13 ب.ظ
  • حمیدنژاد پاسخ

    من آنلاین شاپ دارم برای خرید لوازم آرایشی اصل میخوام بیام بانه و حضوری خرید کنم آیا آدرس فروشگاهتون تو پایین سایت نوشته درسته ؟

    آگوست 26, 2022 در 12:33 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      بله دوست عزیز آدرس فروشگاه درست می باشد

      آگوست 27, 2022 در 11:42 ق.ظ
  • رویا فدایی پاسخ

    سلام من تازه تو تهران فروشگاه لوازم آرایشی زدم و میخام لوازم آرایشی فقط اصل تو فروشگاه بفروشم آیا کیفیت محصولات آرایشی شما تضمین شده می باشد؟

    سپتامبر 13, 2022 در 7:04 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز .. بله کیفیت لوازم آرایشی تضمین شده می باشد

      سپتامبر 15, 2022 در 1:27 ب.ظ
  • محمد پاسخ

    سلام وقت بخیر برای دیدن محصولات کانالی دارین

    اکتبر 19, 2022 در 9:05 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام دوست عزیز … بله کانال لوازم آرایشی هم داریم 09195429973 پیام بفرستید تا لینک کانال براتون ارسال بشه

      اکتبر 20, 2022 در 1:38 ق.ظ
  • سعادتی پاسخ

    سلام وقتتون بخیر محصولات مراقبتی پوست هم دارید؟
    لیست محصولات و قیمتشونو کجا میتونم ببینم

    می 5, 2023 در 11:20 ب.ظ
    • بانه آنلاین پاسخ

      سلام وقت بخیر به واتساپ یا تلگرام یا روبیکا یا ایتا 09195429973 پیام بفرستید

      می 12, 2023 در 1:55 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *